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Com mais conexões, Mendoza wants to enter Brazil’s radar

Aos pés do monte Aconcágua e conhecida pela produção de vinhos, Mendoza wanted that o brasileiro vá além do roteiro enológico ao escolher to visit cidade. Or director of tourism promotion of Mendoza, Marcelo Montenegro, crê that, with new frequencies to be inaugurated, this is the right moment for ações de divulgação do destino.

Além das duas frequências semanais com São Paulo pela Gol, accrued by ligações com Florianópolis and Rio de Janeiro at high season (Gol and Aerolineas Argentinas), recently to Latam Brazil announced that it will operate three Saturdays per week from / to Guarulhos.

“Mendoza is a multiproduto destination, that offers or tourism of vinho and gastronomical, but também of adventure in all its modalities – neve, rafting, trekking, cavalgada, hydrotherapy, rural”, cites Montenegro. Or directing ainda exalts a varied hotel offer, com five stars and a congress center capable of hosting events for atu duas thousand pessoas.

Annually, 80 thousand Brazilians visit the city, or which country or second largest international market in Mendoza. Second Marcelo Montenegro, or increase no number of checks is at home two 25% in relation to 2016.

“Historically, or brasileiro vinha pelo vinho e pela neve. Hoje eles aproveitam all the products, não vêm just for isso, “he says. “We continue to intensify to promotion of destiny, being present in feiras as to Abav and more recently in Gramado.”

Photo: Reprodução
Fonte: DiáriodoTurismo

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